Hoe vertaalt u marktpotentie in omzetgroei?
Dat is nu typisch een vraag voor de verkoopexperts van Vendere! Vendere (Latijn voor ‘verkopen’) is opgericht in 2002 en is gespecialiseerd in commerciële communicatie: high-end telemarketing, telesales en leadgeneratie. Daarnaast ondersteunen wij organisaties met praktijkgerichte training en coaching op het gebied van telefonische verkoop, persoonlijke verkoop en communicatie. Met online marketing zorgen we voor meer bekendheid bij en contact met de juiste doelgroepen. Door advies en management kunnen we organisaties helpen hun propositie scherp te krijgen, de gewenste positionering te bereiken en het verkoopapparaat en -proces te optimaliseren.
europese kantoren
native gesproken talen
medewerkers
actieve projecten
Wat kan Vendere voor u betekenen
Vendere helpt bedrijven op 3 manieren hun groeidoelstellingen te behalen
Bellen
Ziet u op tegen koude acquisitie? Dan bellen onze ervaren B2B callcenter professionals voor u. Met kennis van uw zaken veranderen we prospects in leads. Wij zetten u alleen aan tafel bij ondernemers waar ook echt iets speelt. Doel? Een conversie van tussen de 20 en 40% van afspraak naar nieuwe klant.
Training en coachen
Commercie is een vak. Het voeren van krachtige, inhoudelijke verkoopgesprekken vergt specifieke vaardigheden. Of het nu aan tafel is of aan de telefoon. Wij gaan bijvoorbeeld met accountants mee op gesprek en we brengen de lol én het succes terug in het nabellen van offertes.
Adviseren
Wanneer heeft u voor het laatst nagedacht over uw propositie? Waarom zou die potentiele klant nou juist voor ú moeten kiezen? Wij helpen u bij het uitstippelen van een commerciële strategie of een praktisch advies over online marketing.
Onze blogs
Bij Vendere werken professionals met diverse achtergronden en jarenlange sales ervaringen. Deze kennis en insights delen zij graag met u via onze blogs.
-
Over kennis, weten en vertrouwen.
Ik ben de vader van een prachtige dochter. Zij heeft een nogal specifieke onderwijsbehoefte, waardoor ik de afgelopen jaren met veel verschillende […]
-
Waar word jij nou echt blij van?
Als verkoper ben je de hele dag bezig met overtuigen. Waarom is jouw product zo goed? Waarom is jouw dienst zo effectief? Waarom moeten mensen vooral […]
-
Maak van 2018 het jaar van de opvolging
Het is begin januari. Tijd van goede voornemens. Iedereen is van goede wil en neemt zich voor om dit jaar nu toch echt...... Maar wat gaat er […]