Vendere.be
  • Home
  • Over Vendere
  • Werken bij
  • Diensten
    • Kwalitatieve Telemarketing
    • Training & Coaching
      • Training Commerciële Binnendienst
      • Training Commerciële Opvolging
      • Training Succesvolle Communicatie
      • Training Telefonische acquisitie buitendienst
      • Training Verkoop: voorbereiden, bezoeken, opvolgen
    • Advies & management
    • Internationaal
  • Blog
  • Taal
    • English
    • Deutsch
    • Français
    • Polski
  • Contact
  • Taalschakelaar
  • Zoek
  • Menu

    Alle e-learnings

    Vendere heeft e-learningmodules ontwikkeld, specifiek voor telefonische communicatie. Hieronder vind je ze allemaal. Ze zijn verdeeld in modules voor inkomende gesprekken, met name voor mensen die actief zijn op een Customer Care Center, een binnendienst of helpdesk, en uitgaande gesprekken, meer gericht op het commerciële gesprek. Alle modules combineren delen theorie met veel praktische voorbeelden en oefeningen.

    Let op! De e-learningmodules van Vendere vallen onder het expert-abonnement en zijn dus niet gratis te volgen.

    Lees hier alles over onze abonnementsvormen, mogelijkheden en voorwaarden.

    Alle e-learnings voor inkomende gesprekken

    Module Omgaan met weerstand

    Weerstand, bij de ander en jezelf, kom je dagelijks tegen. Deze module laat je de valkuilen zien én een route die vaak beter werkt.

    Ga verder >

    Module Vraagtechnieken

    Wat is de functie van vragen stellen bij inkomende gesprekken? Welke vraagsoorten zijn er allemaal? Twee van de vragen die in deze module worden beantwoord.

    Ga verder >

    Module Gespreksstructuur

    Over de gespreksstructuur die aan de basis ligt van succesvolle klantgesprekken.

    Ga verder >

    Alle e-learnings voor uitgaande gesprekken

    Module Sales via video

    Over alle kern aspecten die komen kijken bij het voeren van een sales gesprek via video.

    Ga verder >

    Module Verkooptechnieken

    Over enkele specifieke technieken die je als verkoper kunt inzetten. Zoals de Boomerang en de Kracht van Stilte.

    Ga verder >

    Module Pitchen

    Wat is een pitch? Uit welke elementen bestaat een pitch en hoe maak je er steeds maatwerk van? Mét feedback van ervaren Vendere-trainer.

    Ga verder >

    Module Vraagtechnieken

    Wat is de functie van vragen stellen bij commerciële gesprekken? Welke vraagsoorten zijn er allemaal? Twee van de vragen die in deze module worden beantwoord.

    Ga verder >

    Module Gespreksstructuur

    Over de gespreksstructuur die aan de basis ligt van succesvolle commerciële gesprekken.

    Ga verder >

    Module Omgaan met weerstand

    Weerstand, bij de ander en jezelf, kom je dagelijks tegen. Deze module laat je de valkuilen zien én een route die vaak beter werkt.

    Ga verder >

    Handig zo’n persoonlijke coach!

    Persoonlijke ondersteuning en coaching van een Vendere-coach. Praktische en diepgaande coachingsessies

    op afstand. 

    Lees hier alles over de voordelen van je eigen coach

    Handig zo’n persoonlijke coach!

    Persoonlijke ondersteuning en coaching van een Vendere-coach. Praktische en diepgaande coachingsessies

    op afstand. 

    Lees hier alles over de voordelen van je eigen coach

    Referenties

    Vendere Belgium

    Interleuvenlaan 62
    3001 Leuven
    Tel: +32 (0)16 36 02 63
    Fax: (0488) 470 191
    E-mail: info@vendere.be

    Algemeen

    Algemene voorwaarden
    Disclaimer
    Upload bestand
    Vacatures
    Vendere CRM
    © Copyright Vendere | webdesign by DomeinCreations
    Scroll naar bovenzijde