Het verhaal van Vendere Training & Coaching

    Het begon bij de telefoon. Aan het begin van deze eeuw richtten Bonne en Ben Vendere op, vanuit de overtuiging: bellen is een vak. Nu, meer dan 20 jaar verder, geldt dat uitgangspunt nog steeds en zelfs meer dan ooit. Het belang van de telefoon neemt nog steeds toe. Vendere traint & coacht in alle mogelijke vormen van sales en klantcontact en we merken het nog dagelijks: de telefoon is een essentieel middel in de commerciële cyclus. Als je je echt bekwaamt in het vak van gespreksvoering aan de telefoon, heb je daarmee goud in handen. Daadwerkelijk contact maken in sales en service is de sleutel tot het vinden en behouden van klanten.

    Dat is te leren. Daar kun je steengoed in worden als je wil. Vraag maar aan onze klanten.

    Hoe? Door te doen – bellen leer je door te bellen – en door jezelf goed te leren kennen – bewustwording van je kwaliteiten en valkuilen. Laat je inspireren door de specialisten zelf!

    Meer weten?

    Wil je een goed gesprek over de mogelijkheden van Vendere trainingen voor jouw bedrijf of organisatie? Plan direct een vrijblijvend kennismakingsgesprek in met een van onze specialisten.

      Sales of Service?

      Met welke training kunnen we u van dienst zijn?

      Sales Trainingen

      Commercie is een vak. Het voeren van krachtige, inhoudelijke verkoopgesprekken vergt specifieke vaardigheden.

      Wil jij beter worden in acquisitie, het nabellen van offertes, omgaan met weerstand? Of kan je salesteam wel een boost gebruiken?

      Service Trainingen

      Het KCC, de serviceafdeling, de binnendienst. Al die belangrijke plekken waar klanten naartoe bellen met vragen, klachten. Belangrijke medewerkers die wat ons betreft meer training en coaching verdienen. Hoe pro-actief ben jij en is jouw team? Hoe vaak luister je gesprekken terug? Wat kun je meer uit je gesprekken halen dan je nu doet?

      Een greep uit onze klanten

        Vendere Academy:

        Welkom in je persoonlijke leeromgeving!

        De Vendere Academy is een online leeromgeving die gericht is op commerciële gespreksvoering en communicatieve vaardigheden. Je vindt er digitale trainingen over onderwerpen zoals gespreksstructuur, vraag- en verkooptechnieken ter voorbereiding op je praktijktraining. Bovendien heb je toegang tot een persoonlijke leeromgeving met aanvullende theorie, opdrachten en uitwerkingen. Je kunt er ook alle informatie die tijdens de training aan bod kwam nog eens rustig nalezen en hebt de mogelijkheid om via een chat vragen te stellen aan onze trainers.

        Persoonlijke referenties

        “laten we wel wezen, het is geen vanzelfsprekende combinatie: verkoop en accountancy. Wij inhoudsmensen hebben wel eens koudwatervrees op dat terrein. Dan is het heel fijn om te werken met een partij die de accountancywereld goed begrijpt en die met vertrouwen en respect opereert. Waar ik echt veel van geleerd heb is training on the job. Door zelf te gaan bellen en gecoacht te worden voel ik me nu zekerder in de commerciële rol. Ik kan het iedere accountant aanraden.”

        Roland van Boekel,

        Directeur bij Philipsen Accountants | Adviseurs

        Food for thought

        Bij Vendere werken professionals met diverse achtergronden en jarenlange sales ervaring.
        Deze kennis en insights delen zij graag met u via Food for Thought en onze whitepapers.

        Schrijf je in en ontvang onze Food for Thought updates per mail